dimecres, 27 de juliol del 2011

Menys Senyeres i més Seny

Ara, resulta que l'equip de govern de Dosrius es dedica a plantar senyeres. Continuant en la línia de malversació de recursos i actes per la clientela. Aquest equip de govern ha tornat a donar mostres del que són, una colla d'inconscients i mals gestors. Tant que els hi agrada dir que funcionen com una empresa privada. No tenen ni idea del que vol dir això. Bàsicament perquè cap d'ells hi ha treballat mai, i dubtem fins i tot que ho hagin fet mai, treballar. La majoria sempre han tingut el sou fàcil i el cul enganxat a la cadira pública. Si l'Ajuntament fos una empresa privada, ja els haurien acomiadat a tots i de forma procedent, per negligents. Calia posar tres senyeres? Calia ser tant ridícul amb aquest vici infantil de repetir-ho tot per tres?

Amb les seves accions l'únic que aconseguiran és anar incrementat el nombre de persones indignades amb la seva gestió. Cada cop més, és evident que són una estafa i el motiu de que tinguem el poble com el tenim.

Perquè no parlem dels serveis que l'equip de govern suprimeix? Perquè no parlem de l'acumulació de sous de l'Alcalde? Serà digne i renunciarà a la part de sou que obtindrà com a Diputat? 24.000 € mínim Perquè no parlem dels acomiadaments interessats de personal laboral de l'Ajuntament? Perquè no parlem de la persecució de les associacions que no se sotmeten? Perquè no parlem de la manca de transparència de la Junta de Govern?

FORA VIVIDORS!!!

INDIGNATS DOSRIUS
Õ õ
  V
  ~

1 comentari:

  1. CARTA OBERTA A CARME JO



    Quan vaig veure a A.P.M. la Belen Estevan que cridava

    Por mi hija mato !

    Vaig sentir vergonya, tristor per la nena i pena per la mare.
    Una sensació molt semblant al dia que vaig llegir el teu escrit


    Carme Jo Munne:
    “Ohhhh però que bé us ho passeu criticant, insultant, calumniant i
    distorsionant la realitat..... Té morbo eh! aquí ningú contrasta
    res!!!!

    Dins d’aquest moviment també hi ha un home amb el que he conviscut
    masses anys, que l’únic motiu que el mou és el ressentiment, l’enveja
    i la gelosia que ha sentit sempre pel bon rotllo que jo he tingut amb
    el meu germà i per l’admiració que sento per ell, per la seva
    integritat, honradesa, despreniment i passió per la seva feina.

    He arribat a escoltar també, que si jo he aconseguit alguna cosa a la
    vida és perquè sóc la germana de l’alcalde, quan mai he rebut 1€ d’ell
    i la gent que em coneix treballant sap que no he necessitat ningú que
    em mantingui ni ara ni mai!!!.

    "Amics" del face us desitjo el millor: serenitat, calma per baixar la
    crispació i sobretot acceptar la realitat que és que el Josep Jo ha
    GUANYAT LES ELECCIONS quasi per majoria. I es gràcies a que el poble
    reconeix tota la feina que ha fet i com es desviu per ajudar a la
    gent.”


    Carme,ningú critica al teu germà (quina mania teniu de creure que sou
    el centre del món) , el que es critica és la feina feta per l'alcalde
    de Dosrius
    Una cosa és el teu germà i l’altre l'alcalde. Es pot ser un bon germà i un mal alcalde

    Quan tu dius:” que ningú contrasta res“, per qui ho dius? Per tu?
    Jo no estic dins el moviment dels indignats (encara que estic d’acord
    amb el que plantejen )
    Estic afiliat a la P.A.C., però no dins l' executiva


    Quan dius:” que admires la seva integritat , honradesa ,despreniment,”per qui ho dius?
    Per un alcalde que s'augmentà un 15% el sou( en té dos) i acomiada a dos
    treballadors per falta de diners?

    Obvio:
    Quan dius la gelosia, el ressentiment, l’enveja, els diners que has guanyat...
    Perquè això semblaria un programa de “Salvame" i amb això no vull entrar perquè em produeix fàstic

    Quan dius: " ha guanyat les eleccions quasi per majoria..."

    Que vols dir que el 40% és quasi la majoria ?

    Quan dius, "os desitjo serenitat i calma per baixar la crispació"
    Ho dius per tu?


    Deixem acabar amb aquell dita que diu:

    "Sempre et veus enmerdat per una paella bruta"


    p.d.
    Aquest home del qual parles suposo que et deus referir a mi, oi?. Un altre dia
    posa el meu nom perquè sinó en Ramon o en Jaume es poden donar per
    al•ludits

    ResponElimina